Mis het niet: populaire cadeaus gaan snel! 🎁 Shop nu

Levertijd & bezorging

We begrijpen dat je snel van je aankoop wil gaan genieten, daarom gaan we zo snel mogelijk met je bestelling aan de slag. We houden je via mail op de hoogte van de status van je bestelling. Je kunt de status van je bestelling(en) ook terugvinden in je account op de Mijn bestellingen pagina.

Als je een product in je winkelmandje doet, staat op de productpagina een verwachte levertijd vermeld. Zodra je een bestelling hebt geplaatst gaan we direct voor je aan de slag om de verwachte levertijd te kunnen halen.

Ga voor de actuele status van je bestelling naar de Mijn bestellingen pagina. Als je op een bestelling klikt, kun je zien waar je bestelling zich bevindt en in hoeveel pakketten de bestelling is verstuurd.

Zie je je bestelling niet staan in je account en heb je geen bestelbevestiging ontvangen via de mail? Dan is de bestelling niet goed doorgekomen en adviseren we je om opnieuw een bestelling te plaatsen.

Je kunt je bestelling volgen door in je account naar de Mijn bestellingen pagina te gaan. Daarnaast sturen we je per mail een bestelbevestiging en een verzendbevestiging. Vervolgens krijg je van de vervoerder een e-mail om je bestelling te kunnen volgen.

Het kan tot 24 uur duren voordat je de bestelling kan volgen via de vervoerder.

Dat is vervelend! Misschien is het pakketje bij de buren afgeleverd? Als dit niet zo is onderzoeken wij graag bij DPD waar je pakket is gebleven. Om het onderzoek op te kunnen starten willen we je vragen het Pakket niet ontvangen formulier in te vullen.

De meeste bestellingen worden geleverd met DPD. Grote en zware producten zoals tuinmeubelen, luifels of dakkoffers worden op afspraak geleverd door een andere vervoerder, in dat geval neemt de vervoerder contact met je op. Via de productpagina van een artikel kun je zien of je bestelling “Op afspraak” geleverd wordt:

Bestelling onder de €50,- €4,95
Bestelling boven de €50,- Gratis verzending
Grote en/of zware artikelen Zie productpagina van het artikel
Tuinmeubelen tot €500,- €59,95
Tuinmeubelen boven €500,- Gratis verzending

België €4,95 (gratis boven de €50,-)
Bulgarije €45,-
Denemarken €12,50
Duitsland €4,95 (gratis boven de €50,-)
Estland €39,95
Finland €39,95
Frankrijk €5,95
Hongarije €39,95
Ierland €45,-
Italië €17,95
Kroatië €45,-
Letland €45,-
Litouwen €49,95
Luxemburg €12,50
Nederland €4,95 (gratis boven de €50,-) 
Oostenrijk €8,95
Polen €19,95
Portugal €45,- (eilanden niet mogelijk)
Roemenië €45,-
Slovenië €45,-
Slowakije €45,-
Spanje €22,50 (eilanden niet mogelijk)
Tsjechië €35,-
Zweden €19,95

Let op: Grote en zware producten zoals tuinmeubelen en luifels verzenden wij alleen naar Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk. Voor deze producten worden ook extra verzendkosten gerekend.

Wordt je product bezorgd door een andere vervoerder dan DPD? Dan is de bestelling waarschijnlijk te groot of te zwaar en zal deze met een andere vervoerder geleverd worden. De vervoerder zal contact met je opnemen om de verdere afhandeling van de levering van je bestelling met je te regelen. Heb je 5 dagen na het plaatsen van je bestelling nog niets gehoord van een vervoerder? Neem dan contact met ons op.

Via de productpagina van een artikel kun je zien of je bestelling “Op afspraak” geleverd wordt: