Bezorgmoment opvragen

Je kunt je bestelling volgen door in je account naar de Mijn bestellingen pagina te gaan. Daarnaast sturen we je per mail een bestelbevestiging en een verzendbevestiging. Vervolgens krijg je van de vervoerder een e-mail om je bestelling te kunnen volgen.

Het kan tot 24 uur duren voordat je de bestelling kan volgen via de vervoerder.

Als je een product in je winkelmandje doet, staat op de productpagina een verwachte levertijd vermeld. Zodra je een bestelling hebt geplaatst gaan we direct voor je aan de slag om de verwachte levertijd te kunnen halen.

Ga voor de actuele status van je bestelling naar de Mijn bestellingen pagina. Als je op een bestelling klikt, kun je zien waar je bestelling zich bevindt en in hoeveel pakketten de bestelling is verstuurd.

Zie je je bestelling niet staan in je account en heb je geen bestelbevestiging ontvangen via de mail? Dan is de bestelling niet goed doorgekomen en adviseren we je om opnieuw een bestelling te plaatsen.

Wordt je product bezorgd door een andere vervoerder dan DPD? Dan is de bestelling waarschijnlijk te groot of te zwaar en zal deze met een andere vervoerder geleverd worden. De vervoerder zal contact met je opnemen om de verdere afhandeling van de levering van je bestelling met je te regelen. Heb je 5 dagen na het plaatsen van je bestelling nog niets gehoord van een vervoerder? Neem dan contact met ons op.

Via de productpagina van een artikel kun je zien of je bestelling “Op afspraak” geleverd wordt:

De meeste bestellingen worden geleverd met DPD. Grote en zware producten zoals tuinmeubelen, luifels of dakkoffers worden op afspraak geleverd door een andere vervoerder, in dat geval neemt de vervoerder contact met je op. Via de productpagina van een artikel kun je zien of je bestelling “Op afspraak” geleverd wordt:

Heb je wel het pakketnummer ontvangen, maar kun je de bestelling niet volgen? Het duurt een tijdje voordat je pakket bij het DPD sorteercentrum is aangekomen. Kijk daarom na een paar uur of de volgende dag nog eens. Grote kans dat de bestelling dan al naar je onderweg is!

Heb je een product gekocht van een verkooppartner? Dan is het mogelijk dat ze met een andere bezorgdienst werken en dat het Track & Trace-proces anders werkt. Bij vragen kun je altijd via jouw account contact opnemen met de verkooppartner.

Je ontvangt een pakketnummer op het moment dat je pakket ons magazijn verlaat. Dit pakketnummer komt in een aparte e-mail van DPD. Heb je deze e-mail niet gekregen? Soms komen e-mails van ons in de spam terecht. Controleer daarom ook even je ongewenste e-mail, reclame en spam.

Heb je een product gekocht van een verkooppartner? Dan is het mogelijk dat ze met een andere bezorgdienst werken en dat het Track & Trace-proces anders werkt. Bij vragen kun je altijd via jouw account contact opnemen met de verkooppartner.

Het kan natuurlijk gebeuren dat je een keer niet thuis bent op het moment dat de bezorger voor je deur staat. DPD probeert het dan bij de buren, je pakket gaat naar een pakketshop of ze proberen het de volgende dag nog een keer.