Retourstatus

Tijdens het retourproces ontvang je van ons updates via de mail. Je kunt daarnaast ook via je account de status van je retourzending bekijken. ‘Retouraanvraag in behandeling’ betekent dat je retourzending nog onderweg is of dat we het nog gaan controleren, ‘retouraanvraag afgehandeld’ betekent dat we je product hebben verwerkt en dat je op korte termijn je geld terugkrijgt.

Als je een product geretourneerd hebt, wordt het bedrag binnen 5 werkdagen terugbetaald nadat wij het gecontroleerd hebben. Houd voor de status van je retourzending je account in de gaten. Als je retouraanvraag op afgehandeld staat, kun je het geld binnen 5 werkdagen terug verwachten. Staat je retour nog in behandeling? Dan duurt het nog iets langer.

Dat hangt af van de levertijd van het product. De levertijd vind je bij het product op de website. Als je een bevestiging hebt gekregen dat er een nieuw product naar je wordt opgestuurd, duurt het gemiddeld 2 werkdagen voordat je het in huis hebt. Je ontvangt een aparte e-mail met het pakketnummer van DPD waarmee je het pakket kunt volgen.