Mis het niet: populaire cadeaus gaan snel! 🎁 Shop nu

De voordelen.

Als Obelink member spaar je bij elke aankoop in onze winkel en webshop voor korting op je volgende aankopen én je maakt ook nog eens kans om je aankoopbedrag terug te winnen. Maar dat is nog niet alles. Je ontvangt ook nog korting op je overnachting bij deelnemende campings én je kunt voordelig lunchen in ons restaurant in Winterswijk. Je ontvangt als member dus nóg meer voordeel dan je al van Obelink gewend bent.

  • Extra korting op je volgende aankopen.
  • Kans om je aankoopbedrag terug te winnen.
  • Korting bij aangesloten campings.
  • Voordelig lunchen in ons restaurant.

Sparen voor extra korting.

Voor iedere euro die je bij ons besteedt, in de winkel of webshop, ontvang je een spaarpunt. Je spaarpunten zijn geld waard dus bij je volgende aankopen kun je deze punten inwisselen voor korting.

Ik wil extra korting

Korting bij campings.

Als Obelink member krijg je bij diverse Nederlandse en Duitse campings korting op je overnachting op vertoon van je membercode. Bekijk hier het overzicht van deelnemende campings.

Bekijk de campings

Voordelig lunchen.

Kom je in onze megastore shoppen? Neem dan een lekkere lunchpauze in het restaurant. Geniet tussen 11.00 en 14.00 uur van een '12-uurtje' voor slechts €4,95. Voor members is de kidsbox ook extra voordelig, namelijk €3,95.

Membercode aanvragen

Win je aankoopbedrag terug.

We zijn super blij met jou als klant, daarom maak je kans om het aankoopbedrag terug te winnen. Als member maak je kans om tot €500,- van je aankoopbedrag terug te winnen van je online bestelling of aankoop in de megastore.

Bekijk alle info over de winactie

Word nu ook Obelink member.

Wil jij ook graag profiteren van de voordelen? Word dan nu Obelink member. Er zijn twee opties: je vraagt bij de kassa in onze megastore om een fysieke plastic membercard en die koppel je aan je account of je genereert een digitale membercode in je account.

Start met sparen

Heb jij al een membercard in je portemonnee?

Om gespaarde punten in te kunnen wisselen én om je fysieke membercard ook in de webshop te kunnen gebruiken dien je je membercard te koppelen aan je account. Dat gaat als volgt:

1. Log in op je account - of maak een account aan
2. Ga naar je account en klik op het kopje 'Spaarpunten'
3. Vul het kaartnummer en de krascode in en klik op 'Activeer'

Je plastic membercard is nu geactiveerd. De membercode op je pas is nu ook te zien in je account en kan zowel in de winkel als in de webshop worden gebruikt.

Nog geen Obelink member?

Wil je graag direct starten met sparen? Genereer dan een digitale membercode in je account. Dat gaat als volgt:

1. Log in op je account - of maak een account aan
2. Ga naar je account en klik op het kopje 'Spaarpunten'
3. Kies voor de optie 'Nieuwe membercode aanvragen'

Je digitale membercode is nu geactiveerd en te zien in je account. De membercode kan zowel in de winkel als online worden gebruikt. Let op: je ontvangt geen plastic membercard, maar een code in je account. De plastic membercard is alleen verkrijgbaar bij de kassa in onze megastore in Winterswijk.

Claim je memberpunten.

Was je je membercard vergeten of had je nog geen membercode toen je in de megastore in Winterswijk was? Gebruik dan de claimcode op je kassabon om alsnog de punten te ontvangen. Vul je gegevens binnen 30 dagen na je aankoop in en je punten worden bijgeschreven.

Punten claimen

Vragen over de Obelink membercard?

Voor elke euro die je uitgeeft in onze webshop of in onze winkel spaar je punten die je kunt inwisselen voor korting op je volgende aankoop. Elke gespaarde punt is 1 eurocent waard. Op artikelen aangeboden door onze verkooppartners, ontvang je geen spaarpunten.

Spaarpunten zijn 2 jaar geldig vanaf het moment dat je ze hebt gespaard en zijn zowel in de webshop (in de betaal stap van het afrekenproces) als in de winkel in Winterswijk te besteden.

Het is niet mogelijk om punten in te wisselen op producten van externe verkooppartners op onze website.

Om een membercard toe te voegen aan je account, ga je in je account naar Spaarpunten.

Zodra je de membercard hebt gekoppeld aan je account kun je inzien hoeveel spaarpunten er op je membercard staan en kun je bij je volgende aankoop de spaarpunten ook uitgeven.

Het kan zijn dat je je membercard nog moet koppelen aan je account. Vul het nummer van de membercard in op de Spaarpunten pagina, om de membercard aan je account te koppelen. Staat er een andere code dan je had verwacht? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier, met daarin het nummer dat je ziet en het nummer dat je aan je account gekoppeld zou willen hebben. We gaan het probleem zo snel mogelijk voor je proberen op te lossen.

Als je bij het afrekenen in de winkel geen spaarkaart gekoppeld hebt aan je winkel aankoop, vind je onderaan de kassabon een ‘Claimcode’. Met de claimcode kun je je spaarpunten achteraf alsnog claimen en aan je membercard toevoegen, handig toch?


Op de pagina ‘Memberpunten claimen’ krijg je precies uitgelegd hoe je spaarpunten alsnog kan claimen en op je membercard kan zetten.

Staat er geen claimcode op je kassabon? Dan heb je al een membercard gekoppeld en heb je de spaarpunten op de gekoppelde kaart staan.

Was je je membercard vergeten of had je nog geen membercode toen je in de megastore in Winterswijk was? Gebruik dan de claimcode op je kassabon om alsnog de punten te ontvangen. Vul alle gegevens binnen 30 dagen na je aankoop in via onderstaande button en de punten worden dan alsnog bijgeschreven.

Let op: heb je in de winkel al je membercard of membercode laten scannen? Dan staat er geen claimcode op de kassabon, de punten zijn dan al bijgeschreven.


Punten claimen