Aanvragen & registreren
Voor elke euro die je uitgeeft in onze webshop of in onze winkel spaar je punten die je kunt inwisselen voor korting op je volgende aankoop. Elke gespaarde punt is 1 eurocent waard. Op artikelen aangeboden door onze verkooppartners, ontvang je geen spaarpunten.
Spaarpunten zijn 2 jaar geldig vanaf het moment dat je ze hebt gespaard en zijn zowel in de webshop (in de betaal stap van het afrekenproces) als in de winkel in Winterswijk te besteden.
Het is niet mogelijk om punten in te wisselen op producten van externe verkooppartners op onze website.
Om een membercard toe te voegen aan je account, ga je in je account naar Spaarpunten.
Zodra je de membercard hebt gekoppeld aan je account kun je inzien hoeveel spaarpunten er op je membercard staan en kun je bij je volgende aankoop de spaarpunten ook uitgeven.
Het kan zijn dat je je membercard nog moet koppelen aan je account. Vul het nummer van de membercard in op de Spaarpunten pagina, om de membercard aan je account te koppelen. Staat er een andere code dan je had verwacht? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier, met daarin het nummer dat je ziet en het nummer dat je aan je account gekoppeld zou willen hebben. We gaan het probleem zo snel mogelijk voor je proberen op te lossen.
Als je bij het afrekenen in de winkel geen spaarkaart gekoppeld hebt aan je winkel aankoop, vind je onderaan de kassabon een ‘Claimcode’. Met de claimcode kun je je spaarpunten achteraf alsnog claimen en aan je membercard toevoegen, handig toch?
Op de pagina ‘Memberpunten claimen’ krijg je precies uitgelegd hoe je spaarpunten alsnog kan claimen en op je membercard kan zetten.
Staat er geen claimcode op je kassabon? Dan heb je al een membercard gekoppeld en heb je de spaarpunten op de gekoppelde kaart staan.