Jubileumdeals: Feestelijke kortingen op heel veel producten! Bekijk acties 🎈

Garantie

Als een artikel kapot gaat na gebruik, staan we voor je klaar om je te helpen. Je kunt gebruik maken van ons garantieformulier om in aanmerking te komen voor garantie. We ontvangen graag een aantal foto’s en/of video’s over het probleem, zodat we je beter van dienst kunnen zijn.


We bieden op alle producten een minimale garantie van 2 jaar. Dit betekent dat het product binnen deze periode bij normaal gebruik niet stuk mag gaan. Gaat het product toch stuk binnen de garantieperiode door normaal gebruik? Dan lossen we dit natuurlijk graag met je op, door middel van een reparatie of een omruiling. Neem hiervoor contact met ons op zodat we samen met jou kunnen kijken naar een oplossing.


Heb jij een product dat binnen de garantieperiode kapot is gegaan? Maak dan een foto of video van het defect en meld het via ons garantieformulier.


Hoewel we een eigen reparatieafdeling hebben, kunnen we niet alles repareren. Vaak moet een artikel terug naar de leverancier om daar gerepareerd te worden. Het is daarom lastig te bepalen wat de exacte reparatieduur gaat zijn. Over het algemeen duurt dit 4 tot 8 weken. We proberen je hier zo goed mogelijk over te informeren.