Beschadigde, onjuiste of onvolledige bestelling

Soms worden bestellingen of producten in meerdere pakketten verstuurd. Controleer dit in de e-mail die je krijgt van DPD. Je ontvangt van elk pakket een apart pakketnummer waarmee je de pakketten los van elkaar kunt volgen. Heb je maar één pakketnummer gekregen? Dan zijn we nog bezig met het verwerken van het andere deel. De andere pakketnummer(s) ontvang je dan nog per e-mail.

Controleer eerst of alle pakketnummers uit je bestelling al geleverd zouden moeten zijn volgens de vervoerder(s), hou er rekening mee dat je bestelling in meerdere delen geleverd kan worden.

Je kunt je bestellingen en de pakketnummers terug vinden in je account onder Mijn bestellingen.

Mist er toch nog wat uit je bestelling en is er niks meer onderweg? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

We proberen je bestelling zo zorgvuldig mogelijk in te pakken, zodat deze onbeschadigd bij je aankomt. Het komt weleens voor dat het pakket of het product tijdens het transport toch schade oploopt.

Heb je een beschadigde levering ontvangen van DPD? Maak dan een aantal foto's van de beschadiging en meld het via dit formulier.

Is je bestelling (op afspraak) door een vervoerder voor grote verzendingen geleverd? Dan kun je dat het beste melden bij levering en eventueel de levering weigeren. Merk je de schade pas als de vervoerder weg is, dan kun je het alsnog bij ons melden via dit formulier.

Mis je een product uit je bestelling of heb je nog niks ontvangen? Controleer eerst of alle pakketnummers uit je bestelling al geleverd zouden moeten zijn volgens de vervoerder, hou er rekening mee dat je bestelling in meerdere delen geleverd kan worden.

Je kunt je bestellingen en de pakketnummers terug vinden in je account onder Mijn bestellingen.

Is er iets kapot of beschadigd geraakt tijdens de levering, heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op via dit formulier.

Dat is vervelend! Misschien is het pakketje bij de buren afgeleverd? Als dit niet zo is onderzoeken wij graag bij DPD waar je pakket is gebleven. Om het onderzoek op te kunnen starten willen we je vragen het Pakket niet ontvangen formulier in te vullen.