Mis het niet: populaire cadeaus gaan snel! 🎁 Shop nu

Openingstijden & bereikbaarheid

Wil je langskomen bij onze Megastore in Winterswijk? Dat vinden we natuurlijk super leuk, ons adres is Misterweg 179 in Winterswijk (Nederland). Bekijk voor de zekerheid eerst even de openingstijden.

Er is in de meeste gevallen ruim voldoende parkeerplaats om je auto, caravan of camper weg te zetten, let er op dat het niet toegestaan is om op onze parkeerplaats te overnachten in je caravan of camper.

Wil je een rolstoel lenen, een gasfles inleveren of heb je een andere vraag, dan staan onze collega’s je graag te woord. Honden zijn ook welkom in onze winkel, we willen je vragen om de hond indien mogelijk in de winkelwagen te plaatsen. Ben je iets kwijtgeraakt? Gevonden voorwerpen vind je bij de ingang.

Heb je vragen over je kassabon of over je winkel aankoop, dan kun je hiervoor bij ons terecht door het contactformulier in te vullen. Vermeld altijd het kassabonnummer, je vindt deze links onder op de bon. Het bonnummer begint altijd met 5338.

Wil je langskomen bij onze Megastore in Winterswijk? Dat vinden we natuurlijk super leuk, ons adres is Misterweg 179 in Winterswijk. Bekijk hier de openingstijden.

Bekijk hier de plattegrond van onze winkel. Op de plattegrond zie je onze afdelingen en welke producten je waar kunt vinden. De plattegrond is ook in de winkel verkrijgbaar.

Bekijk de plattegrond

Sinds een aantal jaar is onze website niet alleen de plek waar wij zelf producten verkopen, maar kunnen ook externe partners van dit platform gebruik maken om producten aan te bieden.

Door dit 'Marktplaatsconcept' toe te passen, kan het dus zijn dat je één of meerdere producten koopt op onze website die worden behandeld en geleverd door een andere partij dan Obelink. Op deze manier proberen we ons aanbod zo breed mogelijk te maken, zodat we alles in huis hebben om jouw kampeergeluk te laten groeien.

Staat er bij een product “Verkoop door Obelink” dan zijn wij de verkopende partij. Staat er dat het product door iemand anders wordt verkocht (bijvoorbeeld “Verkoop door Thetford”), dan is die partij verantwoordelijk voor de bestelling en de levering.

Als je vragen hebt over een product, dat je gekocht hebt bij één van onze partners, of een product wil terugsturen naar een partner, dan kun je direct bij de partner aankloppen om een antwoord te krijgen. Je doet dit door de verkooppartner te contacteren of de retouraanvraag te doen via je account.

Kom je er niet uit met de partner? Dan kun je ons een bericht sturen via ons contactformulier.

Hier vind je onze algemene voorwaarden.