Bestelde deze auto ventilator speciaal voor de lengte van de kabel nl. 3.6 m. Bij reviews las ik dat iemand 2.3 m. had maar dacht dat is recht gezet en opgelost. Nee dus, ook de mijne heeft een kabel met maar 2.3 m. Nou probeer maar een telefonisch contact te krijgen, standaard 17 wachtende voor u, maakt niet uit wel moment van de dag je belt. Eindelijk iemand aan de lijn, stuurt u de ventilator maar terug, dan krijgt u uw geld terug. Geen oplossing dus. Vroeg of er aan alle ventilatoren maar 2.3 meter zat omdat er toch duidelijk op de doos 3.6 meter staat, werd doorverbonden, ook weer wachten en eerste antwoord was weer, stuur maar terug. Vroeg of er nagekeken kon worden of in andere ook maar 2.3 meter zat i.p.v. de beloofde 3.6 meter maar na een hele lange stilte werd de verbinding verbroken. Ik bestel dus niets meer bij Obelink. Heb zelf een verlengsnoer gekocht. Geen vertrouwen in dit bedrijf. Klanten service slecht bereikbaar en er wordt niets opgelost. En wat zie ik tot mijn verbazing, de beschrijving is aangepast naar 2.3 meter, waaruit blijkt dat er dus daadwerkelijk een te korte kabel in de doos zit. Goede oplossing Obelink, je past de specificaties aan maar laat voorlopig de klanten die dit product bestelde voor de lengte 3.6 m in de kou staan. En wat kost jullie nu eigenlijk een 12 volt verlengsnoer?