Teamleider klantenservice

Wat ga je doen?

Bij Obelink zijn we op zoek naar een Teamleider Klantenservice. Als leidinggevende draag je bij aan de continue ontwikkeling en verbetering van de organisatie en medewerkers. Samen met jouw team zorg jij ervoor dat de gestelde doelen worden behaald. Jouw servicegerichte instelling is niet te evenaren en jij kan iedere medewerker inspireren met jouw enthousiasme. Jij zorgt dat verbetertrajecten worden gestart en zorgt voor de monitoring van lopende projecten.

Jij herkent jezelf in:

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Aantoonbare werkervaring in een leidinggevende functie binnen een klantenservice/callcenter omgeving
  • Fulltime beschikbaar
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een goede beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift
  • Bereid om af en toe in het weekend te werken

Obelink biedt jou:

  • Een uitdagende functie in een dynamische omgeving
  • Een baan bij een krachtige internationale organisatie die continu in beweging is
  • Een informele, no-nonsense werkomgeving waarin resultaat telt, maar vooral ook respect voor elkaar en een goede sfeer
  • Een leuk en enthousiast team
  • Prima arbeidsvoorwaarden
  • 24 vakantiedagen

  • Lijkt het je leuk om te werken bij een bedrijf waar je altijd bezig bent met vrije tijd en vakantie? Mail dan jouw sollicitatie met CV naar  [email protected] t.a.v. Dion van Amerongen.