Punten sparen en verzilveren

Je spaart automatisch bij iedere aankoop* als je je membercard gebruikt. Voor iedere euro spaar je 1 punt, en iedere punt is 1 eurocent waard.
*Dit geldt alleen voor producten die door Obelink worden aangeboden. Voor online aankopen van producten van onze verkooppartners spaar je geen punten.

Wanneer je bijvoorbeeld 250 punten wilt verzilveren, dan wordt er €2,50 korting van het totaal te betalen bedrag afgehaald. 1 punt is dus 1 eurocent waard.

In de winkel kun je je digitale of plastic membercard laten scannen. Als je spaarpunten hebt, kun je deze punten direct verzilveren (in de winkel vanaf 250 punten). Online kun je bij het afrekenen aangeven dat je het gespaarde saldo wilt inwisselen. Let op dat je hiervoor wel ingelogd moet zijn op je account.

Bij een online bestelling zijn de punten zichtbaar vanaf het moment dat je bestelling ons magazijn verlaat. Direct na het plaatsen van je bestelling zijn de punten dus nog niet zichtbaar.

Gelukkig niet! Als de betaling niet gelukt is, worden de punten automatisch binnen ongeveer een half uurtje weer toegevoegd. Je kunt daarna dus weer opnieuw bestellen en de punten verzilveren.

Je membercode en spaarpunten vind je via je account onder het onderdeel Spaarpunten.

Was je je membercard vergeten of had je nog geen membercode toen je in de megastore in Winterswijk was? Gebruik dan de claimcode op je kassabon om alsnog de punten te ontvangen. Vul alle gegevens binnen 30 dagen na je aankoop in via onderstaande button en de punten worden dan alsnog bijgeschreven.

Let op: heb je in de winkel al je membercard of membercode laten scannen? Dan staat er geen claimcode op de kassabon, de punten zijn dan al bijgeschreven.


Punten claimen

Je memberpunten blijven 2 jaar geldig.