Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld. Wat nu?

Soms lijkt het alsof je een verkeerd artikel hebt ontvangen doordat de foto op de verpakking bijvoorbeeld anders is dan de foto die je hebt gezien op de website tijdens het bestellen. Controleer altijd even of het product dat in de verpakking zit ook daadwerkelijk de verkeerde is.

Is dit het geval? Dan hebben wij inderdaad het verkeerde artikel ingepakt. Door ons retourformulier in te vullen en foto’s van het door jou ontvangen product toe te voegen, kunnen wij je een retourlabel sturen waarmee je het verkeerde product gratis naar ons kunt retourneren via een DPD pakketshop.

Na ontvangst en controle van je retourzending storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening. Het direct omruilen van een artikel is niet mogelijk. Je kunt het beste zelf het gewenste artikel opnieuw bestellen. Op deze manier ben jij het snelst in het bezit van het juiste artikel.

Let op: Is je bestelling in verband met grootte en/of gewicht niet door DPD maar door een andere transporteur geleverd? Neem dan contact met ons op over de retourzending. Deze producten kun je namelijk niet zelf retourneren, maar komen we bij je ophalen.