Er mist een onderdeel van een artikel. Wat nu?

Soms lijkt het alsof een bepaald onderdeel van je artikel niet geleverd is. Vaak gaat het om een klein onderdeel dat goed verstopt zit, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een incompleet product hebt ontvangen. Je mag in dit geval ons retourformulier invullen. Graag ontvangen wij een duidelijke beschrijving van het onderdeel waar het om gaat, eventueel aangevuld met een foto van de gebruiksaanwijzing waar het betreffende onderdeel wordt weergegeven. Als wij het betreffende onderdeel op voorraad hebben, sturen wij dit zo snel mogelijk naar je op.

Is dit niet het geval, dan ontvang je van ons een e-mail met een retourlabel waarmee je het artikel via een DPD pakketshop gratis naar ons kunt retourneren. Na ontvangst en controle van je retourzending storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening. Het direct omruilen van een artikel is niet mogelijk. Je kunt het beste zelf het gewenste artikel opnieuw bestellen. Op deze manier ben jij het snelst in het bezit van het juiste artikel.